סמ"ש אסתר אתי פסחוב ז"ל
בת אלה ושמובה
נולדה בגבעת אולגה
בכ"ג באב תשמ"ג , 2/8/1983
התגוררה בגבעת אולגה
שרתה במשמר הגבול (מג"ב)
יחידה: בית מורשת והנצחה
תפקיד: מש"קית נפגעים
התגייסה ב11.11.2001
נפלה בעת מילוי תפקידה
בט"ו בחשוון תשס"ג , 21/10/2002
מקום נפילה: צומת כרכור
מקום קבורה: חדרה
הותירה: הורים ושלושה אחים ואחיות

  • מ.א. 7222732-5
    בת 19 בנפלה
    קורות חיים:
    אתי נולדה ב-2/8/1983 בחדרה בבית החולים הלל יפה, גדלה באזורים ובגבעת אולגה. בית ספר יסודי למדה ב"אורלטף". ב-1994 עברה המשפחה לגור בגבעת אולגה. חטיבת ביניים למדה אתי ב"תיכון חדרה" ובית ספר תיכון למדה ב"נעמת" במגמת מנהל. מכיתה י"א עבדה במלצרות.
    ב-19.3.02 התחילה אתי את קורס הציפורניים. בקורס זה היא אהבה במיוחד את קטע הקישוטים של הציפורניים ואפילו בבית היתה משקיעה בקישוי הציפורניים. לנוכח הנסיבות היא היתה צריכה לעבור מבחן ב-22.10.02 ולא הספיקה להגיע לרגע זה.
    בשנת 2001 טסה אתי לצרפת עם אחיה שרון ודודיה. ב-11/11/2001 התגייסה אתי. היא עברה טירונות בת חודש ב"זיקים" ומשם סופחה למשמר הגבול (מג"ב) כמש"קית נפגעים, היחידה במג"ב. אתי מאוד רצתה לשרת במג"ב.
    ב-21.10.2002 יצאה מהבסיס שבו שירתה (אנדרטת מג"ב), היא עלתה לאוטובוס ובו נרצחה בפיגוע חבלני, אחד מהקשים ביותר, בצומת כרכור.

    קווים לדמותה:
    אתי היתה בחורה חייכנית, תמיד עם חיוך על הפנים. אהבה לצאת ולהנות גם כשהיה קשה. אתי היתה בחורה נדיבה במובן של המילה, תמיד הציעה את עזרתה, תמיד כאבה עם כאבם של יקיריה ושמחה בשמחתם. בחורה עדינה וחמימה שתמיד הפגינה חמימות ואכפתיות כלפי כולם. ילדה עם לב של מלאך, כולם תמיד סבבו אותה, היא היתה מעין מרכז בתוך חייהם של משפחתה וחבריה. איפה שיש צחוקים אתי נמצאת, גם כשהיתה עייפה והיתה יודעת שיש צחוקים, היתה באה. תמיד שידרה חום ואהבה. כולם רצו תמיד בעצתה ובעזרתה, היתה בן-אדם גדול מהחיים.

    תחביבים:
    לאתי היו הרבה תחביבים. היא נורא אהבה להאזין למוזיקה בכל מיני סגנונות. אהבה לצאת לפאבים, דיסקוטקים, אהבה לרקוד. אתי אהבה לעזור לאמה להכין עוגות. כל יומולדת אתי ישר מארגנת מסיבה קטנה להרגשה הטובה. אתי אהבה להצטלם ולתעד ממש כל רגע. אהבה לנסוע לטבריה, לישון באוהלים ולעשות חיים.



    חדר נרות


    אלבום תמונות

    :מידע נוסף
    בת דודה - ריס שושנה ז"ל
    אלבום הנצחה - יד לבנים חדרה
    מפרי עטה
    קטעי עיתונות
    רשימות לזכרה
    ברכות וציורים
    אנדרטה לזכרן של אתי פסחוב ואילונה חנוכייב
    "יום קהילה" לזכרה
    3 מהאחראים על אנדרטת מג"ב
    מודעות אבל
    הפיגוע בצומת כרכור